up yours!

men det är kul att ni har roligt åt det här, njut verkligen! för jag bryr mig inte. inte ett jävla piss! ditt val och dina handlingar. gråt aldrig av förlorad kärlek, den rätta vill ju ha dig föralltid? så jävla sant! för grejen är det, det kanske inte är du som skriver det, men du låter bögjäveln skrivat. det bevisar ju verkligen hur mycket vår kärlek inte har betytt ngt för dig. men fine, jag låter dig gå! tänker inte kämpa för ngt som inte finns där.

iallfall, josefin kommer ikväll, ska nog färga min utväxt till nyår & jag tänkte locka håret också - för att va lite annorlunda! en ny början på det nya året? :) efter nyår någongång blir jag brunett, börjar tröttna på att man aldrig är nöjd med färgen & sen den där nedrans utväxten. hejdå blondin, hej brunnet :)

image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0