täby c m. flickorna

hej allihoppa, efter skolan så drog jag och lisa till mig och glassa i solen tills vi blev hungriga och drog in och käkade nudlar och mackor, sen kom helena då drog vi ut och satte oss på en filt på gräset och spelade kort tills jag fick typ damp och sa att vi åker till täby och det gjorde vi! jag och lisa sitter och väntar på att helena ska komma då ser vi att en man springer till bussen och han tappar sin tröjja och jag fick panik och sprang till tröjjan och sprang på bussen och gav han den, han blev riktigt glad och wewwe har äntligen gjort sin goda gärning detta liv ;d

väl på bussen så ser jag mitt ex timmie gå på bussen och jag vinkar glatt - och den jäveln kände inte igen mig först? kan ju vara för att jag sa "hej tommy." haha. iallfall, han satte sig vid oss och vi pratade allt mellan himmel och hav. mycket trevligt och jag insåg hur mkt jag saknade den karln - så grymt jävla rolig.. när vi går mot täby så sträcker han ut armkrog och fattar tag i mig och börja hoppa och skutta. hah, fyfan va jag skratta alltså. nä, men nu ska vi fan ta och ses oftare, har jag bestämt. saknar fan dig :) iallfall, i täby så sprang vi typ till gina på direkten (där vi blir barn på nytt) (a) hittade en mycket mysig och sommrigt linne och ett par svarta shorts, som dock inte syns

på bilden. fick låna pengar av babe så hon får tillbaka dom på måndag :) thanks <3 nä nu blire att lägga sig i soffan med kopp te, har blivit grymt förskyld - har typ hostat sönder rygg, hals och mage. och vid nio börjar ju cashmere maffia, YEY! hoppas ni haft en mysig dag, kramar / weronica

Kommentarer
Postat av: helena

bland dom bästa dagarna på länge, hade väldigt roligt älskling :) jag älskar dig

2008-04-21 @ 20:29:51
Postat av: weronica

helena - vi hade mer än roligt :) babe, jag älskar dig

2008-04-21 @ 20:31:09
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Markus T

eller hur! :D satt med öppet fönster en bit in på kvällen :)
min dag har väl varit bra :)
hur va din?
Händer nått kul imorn?

God natt och sov så gott!

2008-04-21 @ 23:22:32
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0