söndag

tänkte berätta om helgens aktiviter, enjoy!

fredag - var barnvakt till leonora med helena i stortsätt till klockan åtta, vid sju eller ngt så kom lisa hit. så vi chillade på balkongen medans vi väntade på drickan som royson hade fixat från båten! fick den iallfall vid tio, satte oss hemma hos lisa och drack groggar på groggar för att sedan dra ner till parken och träffa folk. stannade till hos tessan & dom - mycket trevligt. senare mot kvällen så  mötter vi alex. vi kom väl hem runt tre eller något tror jag.

lördag - vaknade upp vid halv nio, tror jag? väckte alex, drog upp & käkade frukost med leonora och sen ut för att leka i sanden, helena kom efter en stund och sen kom royson! vi spelade nå kortspel som hette 21;an? vi tjejer vann ju såklart ;d efter ett tag fick jag sms av rasmus som ville att vi skulle åka gokart med dom och det gjorde vi, så då vare att fixa sig på två röda och sen begav vi oss mot malsta. där jag & helena kollade på pojkarna som körde och jag vet inte hur mycket vi skrattade åt dom asså, speciellt åt royson för att han körde som en brud.

här har vi då - alex, royson & rasmus.
fick ingen bild på larsson, tyvärr!


här är också en film på grabbarna när dom kör.


efter gokarten så åkte vi till rimbo för att alex, rasmus och larsson skulle hämta badkläder eftersom vi skulle dra till malstasjön för att bada och dricka. kan ju dock säga att jag inte mådde nå alls bra i bilen - jag hade typ inte käkat något så jag höll på att spy ett antal gånger ;d efter rimbo drog vi till mig för att vi skulle hämta badkläder och sedan drog vi till malstasjön, men efter vår förväntan så sög det där - så vi gick till dennis för att sedan ta bilen för att åka fyrsjön där vi satte oss och drack öl efter ett tag badade vi och ja det blev mitt första dopp och det var riktigt skönt! dock kunde jag inte vara i allt för länge eftersom min rädsla i vatten.. medans alla drog och bastade stannad ejag och rasmús kvar på stranden där vi pratade om allt mellan himmel och hav, senare på kvällen så kommer dennis och helena som hade vart i norrtälje och köpt korv med bröd så då blev det grillning och efter det åkte vi till mattes place och drack där och chillade tills vi skulle dra och då blev det att åka runt med dennis, larsson, jeppe och helena. kom hem vi tre typ och det var ett jävligt roligt vällkommande kan man ju lungt säga! somnade väl runt halv fem eller ngt!

nu sliter leonora i mig så nu ska jag ut med henne. ha det så bra! puss <3

Kommentarer
Postat av: Markus T

hehe, låter som du haft en riktigt bra helg! :D
dock måste de ju varit skitkallt i vattnet :p

hehe, förklara för henne att hajar inte kan flyga ;p

hur skönt som helst! :) ta de lugnt, sista året bara springer iväg :)

Ha de!

2008-06-02 @ 12:22:33
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0