torsdag

godmorgon!
sitter just nu hemma har vart i skolan och där var det nationella i svenska, det muntliga & jag har inte ens börjat? och idag var den sista dagen, man har en till chans men kommer jag att hinna? det är frågan. klockan halv elva ska jag och mamma till skolan och ha utvecklingsamtal, får hoppas på tusan att det går bra :) menmen, imorse så hade vi ställt klockan vid sex men somnade om och jag vaknade vid typ 20 över och var helt jävla pigg och helena var som zombie - haha! käkade frukost och sen hoppade jag in i duschen för att helena skulle få sova ett litet tag för jag pratade som en kvarn? (a) .. efter duschen så väckte jag helena, för att hon skulle duscha, eftersom hon tog så fina bilder igår så försökte jag verkligen få lika fina, men jag ser ut som ett jävla mongo och började nästan grina. hah, sorgligt. får väl se om jag blev nöjd med någon, för isåfall lägger jag väl ut nån här? ;d efter skolan ska jag iaf leka med helena, hennes place eller mitt - vi får se :) vad vi ska göra vet jag inte heller, men ngt iaf :) nä, nu ska jag ta det lungt innan samtalet. ha det <3


Kommentarer
Postat av: helena

haha, jag var verkligen HEL död.

2008-05-15 @ 11:21:51
Postat av: weronica

helena - haha, det var du verkligen. :D

2008-05-15 @ 12:35:51
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0